torsdag 5. september 2024

Ny tid

 Så fint å se i bloggen igjen. 

Jeg trodde nesten at denne verden var borte, men ser at det er fortsatt mange levende blogger som deler sine fine produkter og tanker. Veldig hyggelig.

Selv om jeg har vært stille på alle sosiale medier og her på bloggen, har jeg ikke vært helt borte fra å lage ting. Strikk har vært hovedtyngden og noen kort i ny og ne. 
Men i det siste har jeg tørket støv på bordet i hobbyrommet og funnet ny ro i alt jeg kan lage der.

Jeg deler i dag et dåpskort.




Jeg er også å finne på instagram hvor jeg har kontoen
elinsstrikkepinner. Der finner dere alt håndarbeidet jeg lager.

Klem
Elin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Have you seen?

Uhell

  Uhell kan skje når som helst og hvor som helst. Dette kortet har fått med seg en morsom historie hvor sykepleieren hadde blitt bæsjet på a...