onsdag 28. juni 2023

Tiden går for fort

 Oi sann.. Her er det lenge siden jeg har vært. Det betyr ikke at jeg ikke har laget kort, men bare at jeg har hatt en pause fra alle typer sosiale medier. 

Men som en kollega sa til meg i dag " Elin, vi vil så gjerne se hva du holder på med" :) 
Så da er det på tide å dele litt igjen fra mitt hobbyrom.

Så da begynner jeg tilbake til det som ble laget i 2021 og kommer med nye innlegg frem til det som lages i dag.

I dag deler jeg et kort til en kollega som fylte 60 år. Hun er glad i skogen og går mye på tur i skog og mark. Hun er også en jordmor, så mye detaljer og symbolikk fra livet på jobb er også med. 









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Have you seen?

Tiden går for fort

 Oi sann.. Her er det lenge siden jeg har vært. Det betyr ikke at jeg ikke har laget kort, men bare at jeg har hatt en pause fra alle typer ...