fredag 11. juni 2021

Colors of Norway

 Det er tid for en påminnelse for vår challenge i bloggen

Simply Magnolia

med tema "alt går med valg å feire ditt land"

Anything goes with option celebrate your contry

Her i Norge har vi de fine fargene rødt, hvit og blått. Og vår nasjonaldag er 17. Mai
Natur, fjor og fjell er vel det som symboliserer Norge best syns jeg.
Dette kortet ble laget til en flott kollega som flyttet opp til Brønnøysund for å jobbe som jordmor der.
En lykke til på ferden fra meg :)









Jeg har brukt på dette kortet

Magnolia stempler: Bee Tilda - Spring fever col. 2016
Mommy fuel Tilda - Live laugh love col. 2019
Butterfly and dandelion - Fluttering butterfly col. 2020
Maja designpapir
Blomster fra IAMROSES, papirdesign
Dies fra Magnolia Doohickey og andre
Charms og effekter fra eget lager

Jeg vil være med i disse utfordringene:
CopicMarkerNorge - #126 Anything goes with option enjoy summer in nature
Ally's Angels - #47 Anything goes
Magnolia Forever - #102 Anything goes
As you like it challenge - #CAS or fully fancy - Jeg sliter så med å lage enkle CAS kort, så her er alle kortelene med masse pynt og lag på lag med fully fancy med masse blomster og stash.
Crafty Calendar challenge - #June challenge Anything goes

Tusen takk for at dere valgte mitt kort til Top 3
As you like it challenge


Og tusen takk til
Magnolia forever for at dere valgte mitt kort til Top 3


Tusen takk at mitt kort kom på Top 3
Crafty Calendar challenge



Takk for besøket og velkommen tilbake

Kos og klem fra
Elin ♥

4 kommentarer:

  1. Beautiful!!!!!
    Thank you for your DT card Elin.
    Big Hug Bianca
    Simply Magnolia.

    SvarSlett
  2. I just love your pretty card.
    Hugs Miranda

    SvarSlett
  3. Nydelig kort hvor jeg ser du har fått med flere elementer som passer til denne mottakeren, så kult!
    Fargene rødt, hvitt og blått passer så godt sammen, og JA vi har verdens fineste flagg! Hurra for Norge!
    Ha en fin sommer, Klem fra meg

    SvarSlett
  4. Fabulous card, I love all the detail and the cute image. Thank you for joining in the Crafty Calendar Challenge this month. Good luck!
    Liz x

    SvarSlett

Have you seen?

Tiden går for fort

 Oi sann.. Her er det lenge siden jeg har vært. Det betyr ikke at jeg ikke har laget kort, men bare at jeg har hatt en pause fra alle typer ...