torsdag 1. juli 2021

Sweet baby girl

 God morgen til dere alle ♥
I dag vil jeg vise dere et babykort som gjestedesigner for
Magnolia Forever
med det enkle tema Alt går / Anything goes

Et skikkelig rosa kort til ei lita jente










Jeg har brukt:
Magnolia stempler - Little cute Tilda - Special moments col. 2013
Unicorn - I believe in unicorns col. 2017
Farget med copic markers
Maja designpapir
Dies fra Magnolia Doohickey og andre
Blomster fra IAR og WOC
Charms

Jeg ønsker å delta i disse utfordringsbloggene:
Cute card Thursday - #690 Anything goes
Dream Valley Challenges - #251 All Occasions
Copic Marker Norge - #126 Alt er lov 


Ønsker dere alle en fantastisk dag
Klem fra Elin ♥ ♥

1 kommentar:

  1. A gorgeous card. Beautiful made, so very cute and the inside looks fantastic too. Thanks for joining our challenge at Cute card Thursday. Marlies

    SvarSlett

Have you seen?

Tiden går for fort

 Oi sann.. Her er det lenge siden jeg har vært. Det betyr ikke at jeg ikke har laget kort, men bare at jeg har hatt en pause fra alle typer ...