torsdag 1. juli 2021

Your bike is blue

 Hei gode venner ♥
Jeg er tilbake med ett til kort i dag. Et kort til en helt spesiell person som er gått av med pensjon.
Min leder de siste 6 årene.
En morsom fakta om min leder er at hun eier 5 sykler. Og den første sykkelen hun fikk seg var blå.
Og i avskjedsgave fra oss på jobben fikk hun en sykkelkurv. Så dette stemplet ble bare helt perfekt.

Dette kortet er også for vår nye utfordring i bloggen
Simply Magnolia challenge
med tema
Alt går med valg Sommer / Anything goes with option Summer

Bli med på moroa du også ♥










Til dette kortet har jeg brukt:
Magnolia stempler: Flower bike Tilda fra Lovely col. 2021
Looove Tilda fra Lovely col. 2021
Boot fra Sweet bunny col. 2020
Farget med Copic markers
Maja designpapir
Dies fra Magnolia Doohickey og andre
Blomster fra IAR og papirdesign
Spesial effekter fra data

Jeg ønsker å bli med på disse utfordringsbloggene:
Cute card Thursday - #690 Anything goes
Moving along with the times - #132 Cool it down
Craft Rocket challenges - #83 Summer
I am roses challenge - #June IAR challenge
CopicMarkerNorge - #126 Alt er lov med valg noe sommerlig

Ønsker dere alle en helt super uke
Klem fra Elin ♥ ♥

7 kommentarer:

  1. Came across your blog by accident Elin and just wanted to say that I think it's great.
    Sweet stamp and beautiful color combination.

    SvarSlett
  2. This is gorgeous, thanks for joining us at the MAWTT challenge, xx

    SvarSlett
  3. Thank you for sharing this beautifully shaped card with us at MAWTT this month. I keep promising myself I will attempt this type of card because I love it. Christine DT

    SvarSlett
  4. Hi,
    this is such a very beautiful design abd wonderfully created too.
    Lots of crafty love. Jenny L.

    SvarSlett
  5. Very pretty card,

    Thanks for playing along at MAWTT,

    Hugz Tinz

    SvarSlett
  6. Lovely card! Thanks for joining us at Craft Rocket Challenges.

    groetjes, Ellen

    SvarSlett
  7. Hei Elin, Nydelig kort! Ser det er lenge siden du blogget, men det må du fortsette med kjære deg. Du lager så mye fint!

    SvarSlett

Have you seen?

Tiden går for fort

 Oi sann.. Her er det lenge siden jeg har vært. Det betyr ikke at jeg ikke har laget kort, men bare at jeg har hatt en pause fra alle typer ...